Venien Kft.

1039 Budapest
Tegez u. 3.
Telefon:
06-1-439-0066

E-mail:
info ( ) venien.hu


Virtuális telefonközpont a Venientől

A Venien virtuális telefonközpont szolgáltatásának lényege, hogy az Ön cégének telefonjai IP kapcsolaton keresztül (például ADSL, kábelnet, bérlet vonalas kapcsolat) kapcsolódnak a Venien számítógépes adatközpontban elhelyezett telefonközpont infrastruktúrájához, így szükségtelenné téve egy helyi telefonközpont üzemeltetését. 

Ebben a konstrukcióban a telefonközponti funkciókat az Önök cége szolgáltatásként veheti igénybe, melynek köszönhetően nem szükséges Önöknek telefonközpont-hardverbe beruháznia, valamint a telefonközpont hardveres és szoftveres karbantartásával törődnie. A telefonközpont a működéshez nem igényel Önöknél helyet és nem fogyaszt áramot.

Az adatközpontban elhelyezett Venien telefonközpont infrastruktúra és az azon nyújtott telefonközpont szolgáltatás magas rendelkezésre állását és magas minőségi színvonalát garantálják az adatközpontban elérhető professzionális szolgáltatások: a hardverek számára ideális klíma (22 fok, 40 és 60% közötti relatív páratartalom, pormentes, szűrt levegő), szünetmentes tápellátás, 24 órás felügyelet, 100Mbps-os internetes kapcsolat.

A virtuális telefonközpont szolgáltatás igénybevétele esetén megtarthatják meglévő telefonszámaikat, a telefonszámok úgynevezett számhordozással IP telefonvonallá alakulnak, melynek következtében Önök jelentős összeget takaríthatnak meg a telefonvonalakkal kapcsolatos havi díjakból is. Az átállás teljes lebonyolításáról a Venien gondoskodik.


A virtuális telefonközpont működése webes felületen is állítható


A Venien
virtuális telefonközpont beállításait akár Önök is módosíthatják a könnyen kezelhető webes felületen a Venien honlapján bejelentkezve.

Természetesen lehetőség van arra is, hogy a Venien állítsa be az Önök igényei alapján a virtuális telefonközpont működését.

A virtuális telefonközpont webes felületén a bejelentkezést követően a következő funkciók érhetők el:
  • Hangposta
  • Átirányítás
  • Jelszóváltoztatás
  • Hívószámkijelzés módosítása
  • Híváskorlátozás beállítása a mellékekre
  • PIN kódos védelem
  • Konferencia szolgáltatás
  • Fax2e-mail
  • PBX sor
  • Hangrögzítés
  • Hangmenü létrehozása
Hangposta

A Hangposta menüpontban a bejelentkezett felhasználó a kiválasztott telefonszámra aktiválhatja, vagy deaktiválhatja a hangposta szolgáltatást. Hangposta aktiválás esetén egy szövegmezőben adhatja meg a felhasználó, hogy a telefonközpont milyen e-mail címre küldje a rögzített hangposta üzeneteket. A menüpontban a virtuális telefonközpont lehetőséget ad számítógéppel rögzített (pl. Windows Hangrögzítő) hangposta üdvözlő üzenet feltöltésére is. A beállított e-mail cím és a feltöltött üdvözlő üzenet a későbbiekben természetesen bármikor módosítható.

Átirányítás

Az Átirányítás menüpontban a felhasználó a webes felületen kiválaszthat a rendelkezésre álló telefonszámai közül egy telefonszámot, melyre aktiválhatja, vagy deaktiválhatja a hívásátirányítást A hívásátirányítás aktiválása esetén a felhasználó egy szövegmezőben tudja megadni az átirányítás céltelefonszámát, pl. 06201234567.

Jelszóváltoztatás

A virtuális telefonközponthoz csatlakozó telefonkészülékek jelszóval azonosítják magukat a virtuális telefonközpont rendszerben. Ez az azonosítás biztosítja, hogy csak az arra jogosult telefokészülékek használhassák a virtuális telefonközpont szolgáltatásait. A jelszó a telefonkészülékekben van tárolva. A Telefonszám jelszó menüpontban a felhasználók a telefonkészülék azonosításhoz használt jelszót változtathatják meg.

Hívószámkijelzés beállítása

A virtuális telefonközpont webes felületén lehetősége van a felhasználónak hogy be- vagy kikapcsolja hívószámának kijelzését.

Híváskorlátozás

A Híváskorlátozás menüpontban lehetőség van telefonszámonként korlátozni bizonyos kimenő hívásirányokat. A hívásirányok (pl. 06-90-nel, 06-91-gyel, 06-81-gyel kezdődő emelt díjas, helyi, 06-tal kezdődő távolsági, 0620, 0630, 0670-nel kezdődő mobil, valamint 00-val kezdődő nemzetközi hívószámok) az adott hívás irányhoz tartozó jelölőnégyzetek segítségével engedélyezhetők, illetve tilthatók a webes felületen minden telefonszám esetében.

PIN kódos védelem

A PIN kódos védelem menüpontban a felhasználó telefonszámonként adhat meg egy négy jegyű pin kódot. Ezt követően csak ezen pin kód használatával lehet az adott telefonszámról kimenő hívásokat kezdeményezni.

Konferencia szolgáltatás

A Konferencia menüpontban a felhasználó egy kiválasztott telefonszámhoz rendelhet telefonkonferencia szolgáltatást. A webes felületen a Konferencia felhasználói pin kódja mezőben megadható a konferenciaszobához tartozó felhasználói pin kód, a Konferencia adminisztrátori pin kódja mezőben, pedig megadható a konferenciaszoba adminisztrátori pin kódja.

A beállítások elvégzését követően a kiválasztott telefonszámot tárcsázva, valamint a felhasználói vagy az adminisztrátori pin kódot megadva csatlakozhatnak a felhasználók a konferenciabeszélgetéshez.

Fax to e-mail

A Fax to email menüpontban a felhasználó egy kiválasztott telefonszámához rendelhet virtuális faxszolgáltatást. Az alkalmazás a virtuális faxszolgáltatáshoz rendelt telefonszámon fogadott faxhívásokat pdf formátumban, csatolmányként küldi el a telefonszámhoz a webes felületen megadott e-mail címre.

PBX sor

A PBX sor menüpontban a felhasználó a webes felületen kiválaszthat egy úgynevezett vezérszámot, valamint a vezérszám alá a rendelkezésére álló telefonszámai listájából a kívánt sorrendben berendezheti a kialakítani kívánt PBX sorhoz tartozó telefonszámokat.

A bal oldali oszlopban találja a felhasználó a rendelkezésére álló telefonszámait, míg a jobb oldalon a vezérszám alá berendezett telefonszámokat a megadott sorrendben. Telefonszámot, a számot kijelölve, majd a Hozzáad, vagy Elvesz gombot megnyomva lehet hozzáadni a PBX sorhoz vagy elvenni a PBX sorból.

Hangmenü

A Hangrögzítés menüpontban a felhasználó a virtuális telefonközpont webes felületén virtuális telefonközpontja telefonszámaira aktiválhatja, vagy deaktiválhatja a kimenő és bejövő hívások rögzítését.

Hangmenü

A Hangmenü menüpontban a felhasználó hangmenüt hozhat létre az általa kiválasztott telefonszámhoz. A virtuális telefonközpont  az egyes hangmenük összekapcsolására is lehetőség ad, azaz adott telefonszámhoz tartozó hangmenü egyik menüpontjához olyan telefonszám kapcsolását rendelheti a felhasználó, melyhez szintén tartozik egy másik hangmenü. Ezzel a technikával rendkívül bonyolult menürendszerek is felépíthetők virtuális telefonközpont webes felületének segítségével.

 
A Hangmenü szolgáltatás aktiválva jelölőnégyzetet bejelölve a fájl mezőben a Tallózás gomb segítségével választhatja ki a felhasználó a helyi számítógépén levő, a hangmenü hívásakor lejátszandó hangfájlt. A lejátszandó hangfájl pl. a következőket tartalmazhatja: Üdvözöljük Ön a Kovács Kft-t hívta, kérjük válasszon a következő menüpontok közül, 1-es gomb: értékesítési osztály, 2-es gomb: pénzügyi osztály, 0-ás gomb: kezelő kapcsolása, stb...


Az egyes gombokhoz (0,1,2,3,4,5,6,7,8,9, * és # gombok) különféle feladatokat rendelhet a felhasználó:

  • Inaktív: az adott gomb jelenleg nem használt (ez az alapértelmezett)
  • Hangfájl lejátszása – például ismertető szöveg lejátszása. Ez lehet például a Windows operációs rendszerbe beépített Windows Hangrögzítővel rögzített hangfájl.
  • Belső telefonszám kapcsolása – itt egy legördülő lista segítségével választhat ki a felhasználó egyet virtuális telefonközpontja telefonszámai közül
  • Külső telefonszám kapcsolása – itt a megjelenő mezőben adhat meg a felhasználó egy külső telefonszámot, melyet az adott gomb kiválasztásakor kapcsolni kíván, pl. 06203456789
  • Üzenethagyás – ebben az esetben az adott gomb megnyomásakor a hívó fél hangüzenetet hagyhat a hangmenü telefonszámának hangpostáján. Ha a Hangposta menüpontban már be lett állítva egy e-mail cím, akkor a hagyott hangüzenet elküldésre kerül a telefonszámhoz rendelt hangposta e-mail címre.
Amennyiben virtuális telefonközpont megoldásunk felkeltette érdeklődését, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot az alábbi elérhetősége valamelyikén:

E-mail: info(kukac)venien.hu


Telefon: 06-1-439-0066






















Venien Kft. 1039 Budapest, Tegez u. 3., Telefon: 06-1-439-0066, E-mail: info () venien.hu