Venien Kft.

1039 Budapest
Tegez u. 3.
Telefon:
06-1-439-0066

E-mail:
info ( ) venien.hu


A Venien telefon alközponti megoldása

A Venien alközponti megoldása egy olyan integrált hardver és szoftver megoldás, mely azon túl, hogy a hagyományos telefonközpontok összes funkciójával rendelkezik,  további lehetőségek rendkívül széles skáláját tárja Ön elé verhetetlen áron.

A Venien alközponti megoldása alapkiépítésben az alábbi funkciókkal rendelkezik:

  • A Venien alközponti megoldása mind hagyományos vezetékes, mind IP technológiával csatlakoztatható a nyilvános vezetékes telefonhálózathoz, tehát nem kell lemondani sem a meglévő hagyományos telefonvonalak használatáról, meglévő vezetékes telefonszámokról, sem az IP technológia kínálta rendkívüli költségcsökkentési lehetőségekről.
  • Az alközpont mellékei lehetnek IP telefonok és hagyományos vezetékes vagy vezeték nélküli telefonok egyaránt (kevert megoldás is megvalósítható)
  • Az IP mellékek bárhonnan, akár egy szállodából, akár otthonról is csatlakozhatnak a központhoz
  • Akár ingyenes cégen belüli hívások mobil irányba GSM hardver beépítésével
  • A cég telephelyei közötti kommunikáció történhet az Interneten keresztül teljesen ingyen
  • A Venien telefonközpontja külön hardverköltség nélkül képes a kimenő hívások IP telefonvonalakon keresztüli bonyolítására, ennek köszönhetően rendkívül kedvező perc díjakkal telefonálhatnak a Venien IP telefonközpont és a Venien IP telefonvonal szolgáltatás használói, a hagyományos vezetékes telefonáláshoz képest akár 30-60%-os, külföldre telefonáláskor akár 90%-os megtakarítást elérve a kimenő hívások költségeinek esetében
  • Az IP telefonok és a telefonközpont közötti kommunikáció a számítógépes hálózaton valósul meg, így nem szükséges külön telefonos hálózatot/kábeleket üzemeltetni
  • Az IP-s mellékek számának növelése további telefonközpont-kártyák vásárlása nélkül megoldható, mely jelentős költségcsökennést jelent hagyományos telefonközpontokhoz képest
  • A IP telefonvonalak számának növelése sem igényel további telefonközpont-hardvert
  • Menürendszer kialakításának lehetősége (menü bejelentkezése központi szám hívása esetén)
    • A telefonközpont lehetőséget nyújt arra, hogy automata rendszeren keresztül lehetővé tegye az Önök szolgáltatásai és termékei iránt érdeklődők tájékoztatását
    • A telefonközpont opcionálisan lehetővé teszi mellék kapcsolását egy testre szabható tájékoztató szöveg elhangzása után
    • Menürendszer segítségével csökkenthető a munkatársak terheltsége, mivel rengeteg ügyfélszolgálati funkció automatizálható
  • Direkt beválasztás (közvetlen városi telefonszám végződtetése melléken)
  • Automatikus hívásirány választás a költségek csökkentése érdekében (IP, vezetékes, mobil)
  • Lehetőség van kézi hívásirány választásra is (IP, vezetékes, mobil)
  • Hívásparkoltatás (A parkoltatott hívást bármely céges telefonmellék felveheti, a parkoltatás idején a hívó fél zenét hall)
  • Hívócsoportok kialakításának lehetősége (marketing, értékesítés, ügyfélszolgálat, stb...)
  • Az éppen csörgő telefon hívását egy kód tárcsázásával bármely mellék felveheti
  • Hangpostafiók (külön üzenetrögzítő) biztosítható minden felhasználó számáraA hangposta szolgáltatás nem csak a telefonról teszi lehetővé a hagyott üzenetek meghallgatását, hanem e-mail-ben is továbbítja a címzettnek a nem fogadott hívás adatait és tartalmát. Az e-mail-hez csatolt hangüzenetet számítógépünk segítségével bárhol meghallgathatjuk. A hangposta menürendszeren keresztül is alakítható.
  • Hívásátadás
  • Hívásvárakoztatás
  • Hívástartás (a tartás idején a hívó fél zenét hall)
  • Hívásblokkolás és –szűrés lehetősége
  • Hívószámkijelzés
  • „Ne zavarjanak” funkció
  • Újrahívás
  • Gyorshívás
  • Audio konferencia szolgáltatás  konferencia-beszélgetésekhez (5 db virtuális konferenciaszoba alapkiépítésben)
  • Lehetőség van a hívások rögzítésére, későbbi visszajátszására is
  • Híváslista webes megjeleníthetősége
  • A hívásadatokat a rendszer adatbázisban is tárolja, így azok könnyen lekérdezhetővé válnak más alkalmazások számára is
  • A telefonszámok illetve telefonok könnyen áthelyezhetővé válnak, nem szükséges másik szobába költözés esetén a mellék átkábelezése, csupán csatlakoztatni kell az új helyen a telefont a számítógépes hálózathoz
További kiegészítési lehetőségek az alapkiépítésen felül

Az alközpont kiegészítő elemeként megvásárolható a hívóazonosító funkció, mely még a bejövő hívás felvétele előtt lehetővé teszi, hogy a hívást kezelő  munkatárs számítógépén megjelenjenek a hívó fél adatai, amennyiben a hívó fél azonosítása hívószám alapján vagy például pinkód/ügyfélkód segítségével a hívás kezdetén már megtörtént.

A telefonközponthoz olyan kiegészítő szolgáltatások is fejleszthetők, melyek például lehetővé teszik információk lekérdezését menürendszeren keresztül különféle adatbázisokból, majd a lekérdezés eredményének megfelelő választ adják a menürendszert hívó fél számára, így tehermentesítve az Önök ügyfélszolgálatát, munkatársait.

A Venien IP telefonközpontjának fax to e-mail szolgáltatása segítségével fogadhatja az Önökhöz érkező faxhívásokat. A beérkező faxok e-mail-ben, pdf formátumban kerülnek továbbításra a megadott e-mail címre.

Az ügyféltájékoztató funkció segítségével megismertethetők az érdeklődőkkel az Önök termékeinek legfontosabb jellemzői, illetve lehetővé tehető az érdeklődők számára, hogy egyetlen gombnyomással kapcsolatba lépjenek az adott terméket legjobban ismerő kollégával, akinél ezt követően akár rendelésüket is leadhatják.

A hívásrögzítés segítségével megelőzhetők az esetleges félreértések, jobban dokumentálható az ügyfélszolgálati kommunikáció.

A telefonközponthoz nem csak hardveres telefonnal, hanem számítógépen futó szoftveres telefonnal is lehet csatlakozni, akár például üzleti utazás alkalmával egy szállodából is az Interneten keresztül, amennyiben ez a telefonközponton beállításra kerül.

Az intelligens híváselosztás funkció segítségével kiválasztott szabályrendszer alapján kapcsolhatjuk ki a hívást a megfelelő mellékekre, a várakozó sor funkció segítségével minden hívó fél érkezési sorrendben sorra kerül, akár pl. egy bankban a kapott sorszám alapján.

A telefonközpont egyedi fejlesztéssel összeintegrálható a vállalat portál- és CRM rendszereivel is, hatékonyabbá és eredményesebbé téve az ügyfelekkel történő kommunikációt.


Az IP technológiát támogató telefonközpontoké a jövő

A cégek folyamatosan térnek át az IP technológiát támogató telefonrendszerekre, melynek következménye lesz, hogy néhány éven belül a hagyományos telefonközpont technológiát használó telefonrendszerek támogatása nagyon költségesség válik, míg az IP alapú telefonközpontok használói számára egyre több új funkció, költségcsökkentési lehetőség áll majd rendelkezésre.  A Venien megoldása lehetőséget biztosít a lépésről lépésre történő átállásra is.


Amennyiben telefonközpont megoldásunk felkeltette érdeklődését, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot az alábbi elérhetősége valamelyikén:

E-mail: info(kukac)venien.hu


Telefon: 06-1-439-0066






















Venien Kft. 1039 Budapest, Tegez u. 3., Telefon: 06-1-439-0066, E-mail: info () venien.hu