Venien Kft.

1039 Budapest
Tegez u. 3.
Telefon:
06-1-439-0066

E-mail:
info ( ) venien.hu


A Klick2Contact bemutatása

2013. augusztus 1-től foglalkozunk a Klick2Contact (K2C) innovatív kommunikációs termékeinek támogatásával és értékesítésével.

Kolléganőnk, Dóra videón is bemutatja a Klick2Contact megoldást Önnek ITT.

A Klick2Contact egy olyan számítógépes felhő alapú szoftvermegoldás, mely lehetővé teszi, hogy Önök élő, interaktív segítséget nyújtsanak a weboldalukra látogató vásárlóiknak a vásárlás során chat-en és telefonon, így növelve webáruházuk forgalmát és vásárlóik elégedettségét.

A Klick2Contact szoftverek természetesen nem csak online webáruházak esetében alkalmazhatók sikkerrel, számos ügyfélszolgálat, ügyféltámogató központ is sikerrel használja a K2C kommunikációs megoldásokat a világban.

A Klick2Contact a telefonon és chat-en nyújtott élő segítségnyújtás mellett hatékonyabbá teszi cégük közösségi médiában (Facebook, Twitter, fórumok) való megjelenésének kezelését, valamint a vásárlókkal történő e-mail-es kommunikációban is nagy segítséget nyújt.

A Klick2Contact szoftvercsomag minden egyes eleme külön, önmagában is használható, de az alkalmazások tetszőlegesen kombinálhatók is egymással. Minden alkalmazás használata, kezelése egy helyen, egyetlen kezelői felületen történik.

A Klick2Contact szoftvercsomag brossúrája letölthető ITT.

A Klick2Contact szoftvermegoldás elemei a következők:

Klick2Chat

Nyújtsanak online segítséget a vásárlóiknak chat-en!

A Klick2Chat segíteni fog növelni online forgalmukat, vásárlóik elégedettségét, valamint csökkenteni költségeiket.

Munkatársuk párhuzamosan több vásárlóval is tud chat-elni, ami nagyon költségkímélővé és hatékonnyá teszi ezt a kommunikációs eszközt.

A Klick2Callback brossúrája letölthető ITT.

Klick2Callback

Nyújtsanak segítséget a vásárlóinak telefonos visszahívással!

Ingyenes a vásárlóik számára, így nagyobb az esélye annak, hogy inkább kérnek a potenciális vásárlóik egy visszahívást, ha nem értenek valamit, minthogy egyszerűen vásárlás nélkül hagyják el a webáruházukat.

A Klick2Callback lehetővé teszi a személyesebb kapcsolat kialakítását a vásárlóikkal. Az élő hang sokat tud segíteni abban, hogy webáruházuk eredményesebb legyen, vásárlóik elégedetten gondoljanak vissza cégükre.

A Klick2Callback brossúrája letölthető ITT.

K2C Social Agent

Válaszolják meg e-mail-jeiket, kezeljék közösségi média (Facebook, Twitter, fórumok) lapjaikat egyetlen, könnyen kezelhető kezelői felületről!

Az integrált kezelői felület a több csatornán érkező vásárlói megkereséseket egy helyre gyűjti, ahol azok egyszerűen megválaszolhatók, kezelhetők.

A K2C Social Agent brossúrája letölthető ITT.

Amennyiben Klick2Contact megoldásaink felkeltették érdeklődését, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot az alábbi elérhetősége valamelyikén:

E-mail: info(kukac)venien.hu


Telefon: 06-1-439-0066








Klick2Contact








Venien Kft. 1039 Budapest, Tegez u. 3., Telefon: 06-1-439-0066, E-mail: info () venien.hu