Venien Kft.

1039 Budapest
Tegez u. 3.
Telefon:
06-1-439-0066

E-mail:
info ( ) venien.hu


Call Center megoldások a Venientől

A Venien Call Center ideális megoldás ügyfélszolgálati feladatokat ellátó vállalkozások számara. A Venien Call Center abban az esetben is megállja a helyét, amikor egy cég ügyfélszolgálatos munkatársai több vállalat ügyfélszolgálati feladatait látja el párhuzamosan.

A Venien Call Center főbb funkciói a következők:

  • Képes hagyományos vezetékes telefonvonalak és IP fővonalak kezelésére
  • Hagyományos vezetékes és IP telefon mellékek is csatlakoztathatók a Venien Call Centerhez
  • Számítógépen futó szoftveres telefon támogatása
  • Lehetővé teszi otthonról, távoli telephelyről dolgozó ügyfélszolgálatos munkatársak hozzákapcsolását a rendszerhez
  • Párhuzamos várakozó sorok kezelése (akár szolgáltatásonként is)
  • Logikai (virtuális) call centerek párhuzamos kezelése
  • Operátor kódok kezelése, operátorok bejelentkezése bármely telefonos mellékről operátor kód alkalmazásával
  • Statisztikák a kezelt hívásokról
  • Automatikus híváselosztás szabályrendszer alapján
  • Több szintű hangmenü rendszer
  • Beérkező hívások időpont alapján történő kezelése
  • Hívások rögzítése
  • Hívóazonosítás (például ügyfélszám és PIN kód alapján)
  • Információk lekérdezésének lehetősége adatbázisokból
  • Fax alapú megrendelések fogadása
  • Összeintegrálható CRM rendszerekkel
Call centerünkhöz igény esetén telefonszolgáltatást, telefonvonalakat kedvező perc díjakakal, zöld (06-80-as) vagy kék (06-40-es) hívószámot is tudunk biztosítani.

A Venien Call Center ezen kívül az alábbi telefonközpont funkciókat is támogatja:

  • Hívásátadás
  • Hívásvárakoztatás
  • Hívástartás (a tartás idején a hívó fél zenét hall)
  • Hívásblokkolás és –szűrés lehetősége
  • Hívószámkijelzés
  • „Ne zavarjanak” funkció
  • Újrahívás
  • Gyorshívás
  • Audio konferencia szolgáltatás  konferencia-beszélgetésekhez
  • Automatikus kimenő hívásirány választás a költségek csökkentése érdekében (IP, vezetékes, mobil)
  • Lehetőség van kézi hívásirány választásra is (IP, vezetékes, mobil)
  • Hívásparkoltatás (A parkoltatott hívást bármely telefonmellék felveheti, a parkoltatás idején a hívó fél zenét hall)
  • Hangpostafiók (külön üzenetrögzítő) biztosítható minden felhasználó számára. A hangposta szolgáltatás nem csak a telefonról teszi lehetővé a hagyott üzenetek meghallgatását, hanem e-mail-ben is továbbítja a címzettnek a nem fogadott hívás adatait és tartalmát. Az e-mail-hez csatolt hangüzenetet számítógépünk segítségével bárhol meghallgathatjuk. A hangposta menürendszeren keresztül is alakítható.
Amennyiben call center megoldásunk felkeltette érdeklődését, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot az alábbi elérhetősége valamelyikén:

E-mail: info(kukac)venien.hu


Telefon: 06-1-439-0066






















Venien Kft. 1039 Budapest, Tegez u. 3., Telefon: 06-1-439-0066, E-mail: info () venien.hu